Lördag

Är i umeå nu då , väntar på att jag ska bli hungrig igen för jag åt en supergod kycklingrulle typ där vid 2 och nu ska vi ju fara på ngn grillbuffe så jag kämpar, onödigt för pappa att betala mkt pengar för att jag inte ska vara hungrig ;) hihihi

Har gått ganska bra att shoppa här iaf , har hittat lite saker , synd bara att allt ser mycket snyggare ut i affären och när man kommer hem så vill man inte ha det längre !  Hittade ett par jeans som var snyggast i världen och satt hur bra som helst ! Klart att dom skulle vara svindyra så att jag var tvungen att köpa ett par billiga,fula som sitter dåligt istället.. That sucks !!

Har även varit på godishuset idag och köpt godis för typ 90 spänn ! haha , finns ingen som kan äta godis som jag !! Tror att dt blir sorsele nästa helg .. eller det beror ju på katterna för johan kanske inte vill vara kattvakt i mer än 2 veckor ;)

Apu på matan i sorsele ? Ingen ringer elr nått ? Blää

Imagination, life is your creation .. (come on barbie lets go party :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0