Myspys

Dessa dagar har varit supermysiga ! Jag och johan har fått lite tid för oss själva och myst som tusan :) sen har jag haft lite tid att bara sitta och prata om saker som faktiskt är värda att prata om .. Bacardi och Miller har dock varit småjävliga hela tiden , men det ska ju vara så , kan inte tänka hur det skulle vara utan att ha dem springandes och leva livet här om nätterna .. Kan inte sova om jag inte hör någonting ramla i marken och gå sönder .. Hihi

Varit hos farmor idag och ätit , hon gör godast mat i världen jämt och sen får man äta sig fet på en massa bullar, kakor, godis och glass med jordgubbar .. Mummas

Jag har kommit på att jag har nog ett beroende av godis - Har jag varit utan i över en dag så blir jag hysterisk och kan känna att jag behöver gå på shell klockan 2 på natten för att få i mig lite :P men vad gör det när godis är gott  ??

* DAMMSUGARPÅSAR är svåra att hitta , jag rekomenderar konsum .. Inte ica eller järnhandeln ! 



Begravning på fredag för Malin Stenlund kl. 13.00 i arvidsjaurs kyrka - Alla som känner för henne är inbjudna !©U there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0