Sommar och regn å vi har långkalsonger, jag vill inte ha dig!

Sommarn hitills har varit super, mkt tid med den underbara Anna och många resor , men jag saknar solen och alla från sorsele, hoppas bara att allt blir som vanligt nu när skolan börjar .. Pengar är ett stort problem dock,  ( fast nu vet jag iaf hur jag ska göra nästa sommar) ..

Idag har jag suttit på sjukan i 7 timmar , en operation som skulle ta 5 minuter, Bullshit ! , sen fick man tömma icakortet för att kunna äta..Tur att det finns korvringar och soppor!

Rusksele nu , se när dem flyger flygplan , dricka öl och bara njuta av livet , allt skulle vara bra nu om bara folk som förtjänar att leva skulle kunna få göra det också ! Tänker på dig Malin varje dag, den gladaste människan som finns.

Fly high Baby , like a bird up in the sky - Then you will never fall down hard ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0