Torsdag

Ja, nu ska jag uppdatera lite här för jag hoppas att jag inte har nog tråkigt för att sätta mig här i helgen :D Denna dag har jag gjort en massa bra saker.. Jag har storhandlat, diskat, fyllt i gadden (Kmr att dampa på att måsta smörja hela tiden igen) + (hoppas att det blir bra nu utan nå missar) Sen så har jag städat kylskåpet! Gud vad jag är duktig, ett + till mig.

Vad jag ska göra nu var nästa fråga, om jag ska följa johan ut eller om jag ska träffa ngn kompis. Svårt val .. Hur som helst så ska jag inte sitta nå mer vid denna beroendeframkallande sak.

<--------- Bara för att vi är söta ..



From lashes to ashes
And from lust to dust
In your sweetest torment
I’m lost
And no heaven can help us
Ready, willing and able
To lose it all
For a kiss so fatal
And so worn                                                                                                                                                                     Hejdå alla coola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0