Måndag , Måndag

Ja, eftersom att man faktiskt är lite datanörd så hamnar man ju här någon gång iaf .. Idag har jag varit på lärnia och skolan då , sen har jag som bara degat sönder. Har haft så mycket att göra ikväll men jag har varit lite lat så det tar ett tag att göra allt. Ska nog gå ut nu en stund så jag inte bara sitter inne hela kvällen .. Det är bara att ta sig ut i kylan..

Hade 3 mysiga brullor som hälsade på igår och såg film , alltid lika kul med spontant sällskap ;D
 
men annars har jag inte gjort så mkt. . Tiden går sakta men samtidigt otroligt fort, Veckorna rullar på jättesnabbt fast en skoldag känns som om den aldrig ska ta slut.. Åh vad jag behöver ett lov-!!

Hade en riktigt trevlig helg faktiskt med många skratt, hade även en brud som nu har satt sin gräns . Härligt härligt, en som spöade på en kille som behövde det , och en och en annan kille som behöver spö dom med..

Ska till umeå i helgen och hälsa på pappa, ska bli otroligt mysigt för han har redan planerat in lite kinarestauranger och nattbowling ! Sen så måste jag fara på godishuset för det är en tradition för mig , Ska nog även shoppa lite julklappar och någon varmare tröja nu när det börjar bli vintertider.. Ett par vantar borde jag med köpa. Synd bara att allt ska handla om pengar...

 
HejDÅdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0