Onsdag

Haaha, ja vilken dag, Fick nu veta att även farmorar och fastrar skvallrar , vet nu sorseles största snattare för typ 30 år sen ;D rätt coolt om man tänker på hur hon är nu! Sen så har jag varit allmänt cool, degat och varit ute mkt i denna kyla, galen är jag visst! Åt hos henne idag, och jag fick höra en hel del om nå gammtanter i sors ..

Sen kanske jag ska berätta lite om vad som har hänt på senaste tiden, jag var då i ume i helgen , träffade pappa och shoppade , Åt upp alla pappas pengar på rätt många restauranger, sen shoppade man ju så klart lite , men det visade sig att det inte gick att vara på gina en lördag klockan 2, kön gick på kanske 40 pers!

Längtar tills helgen , och kul ska jag ha .. Passa på att träffa alla fräna så att vistelsen i lycksele blir värd ! Jag vet att du är på anna utan tvekan :P  Eftersom att alla ska hem, men mamma är inte hemma .

Sen börjar jag bli lite orolig , fattar inte vad jag går omkring och tänker på om dagarna, för mina drömmar om nätterna är långt ifrån normala, drömde tex inatt att jag puttade min kusin ner för ett stup för att sedan landa på henne? ( Undrar om detta kommer ifrån KungFu Panda) ??

Annars är allt som vanligt, som vanligt, Har inte så mkt julkänsla än utan jag väntar på att den ska komma, har även börjat oroa  mig för vad jag ska köpa för julklappar, det börjar ju vara dax nu! äh.



(Nu ber vi en stilla bön för att det ska bli varmt ute igen ( Eller att LYBO sätter igång lite värme i min lägenhet !" )


< --- --- Sommaren saknas, vinter försvinn

Kommentarer
Postat av: matilda

såklart är jag oxå på i helgen! puss söt

2008-11-26 @ 20:05:50
URL: http://matildawells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0