Tisdag *

Sitter och glor lite slött på desperate housewifes, käkar lite god 70% choklad ( Om jag äter sån choklad så får jag alltid ha den för mig själv) , och dricker te. Är faktiskt ganska mysigt..

Var på lernia hela kvällen ikväll, Var lite kul att iaf en kväll få lära sig något , nog för att alla som skulle servera sprang omkring som nå galna tuppar , men jag klarade mig hela kvällen utan att tappa något eller göra bort mig ! (ovanligt läge)

Har haft helt okey dagar nu , de rullar på och dagarna till jul kommer närmare.. Ska bli kul att få träffa mig syster för en gångs skull , det händer ju inte direkt varje dag nu ..

Och så saknar jag sorsele nu , och alla som är där .. Om bara min mamma skulle kunna vara hemma någon gång! Men jag ser väl hur det kommer , ska nog försöka bestämma mig för att jag ska dit nästa helg så jag kan fara säkert, men då hoppas jag ju att alla ska hem de med så att jag väljer en bra helg att åka !



"Men , Lovisa och Amanda - Det sitter ju ihop på nått sätt " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0