Oh my god its (kommer att stava fel om jag ska skriva engelska) torsdag!!

Oh, dagarna bara viner förbi och snart äre jul , känns som om det var sommar alldeles nyss. Varit på djurparken idag och det var hur mysigt som helst faktiskt! + till dig cameltoe.. Jag vill ha en leopardbäbis.. grr

Saknar sorsele och (mamma!?!)herregud, det var alldeles för längesen nu , men jag vet inte om jag orkar fara imorrn och så har jag smådåligt samvete för kissemissarna med , men skulle vara kul att få umgås lite med emelie och amanda .. men sen så finns det ju alltid nästa helg då jag inte taggar folkan men nog far dit endå ;)

Idag är jag väldigt lat, hoppas att det är något bra på tv så att jag slipper ställa mig upp ifrån soffan !  Sen har jag ju nästa bra fråga och det är ju om jag ska fara på skolan imorgon , för gör jag mitt prov om några dagar så kanske jag hinner plugga lite här hemma.. svårt val alltså..


Jag har hittat min bra sida : Amanda , hon tänker likadant , säger samma sak och är allmänt cool .
 
                     böööööööööörn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0