Livet

Är faktiskt bra just nu , saknar malin , men jag fick iaf veta orsaken och det är faktiskt en tröst. Nä nu är det dax att vakna upp snart och fatta att hon inte finns här mer..

Har även grubblat väldigt mycket idag , Hur ska man göra om man vet att det man vill göra är korkat men man vill ändå ha det? Bra fråga men den är dåligt ställd för jag kan inte svenska. Men vad gör man om man är supersugen på något så man får lust att göra det utan att tänka efter? När man vet att det kommer att finnas i ens liv för evigt? Äh, åh jag vet inte ..

Jag vet iaf att det är väldigt skönt att ha Panda här , eller sitta hemma hos henne. Man känner ingen press på att göra något men ändå så är det som trevligt..

Och nu så här i slutet av denna kväll så taggar jag lyckselemarknan!! JAG SKA VARA I DIMMAN OCH DÄR KOMMER JAG ATT MÖTA MÅNGA COOLA MÄNNISKOR ..


Kommentarer
Postat av: amanda

puss på att vi jävlart är SNYGGAST!

2008-09-24 @ 19:52:48
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0