Tisdag (rätt dag)

Jävla dynga alltså , här försöker man att visa att killar faktiskt kan vara bra och så
ska alla jävla grabbar förstöra det , Klart att ngn ska vara otrogen mot sin brud och förstöra hennes liv ? jag blir så arg att min dator åker ut igenom fönstret om jag råkar skriva fel ord här.. grr Hoppas detta går bra så att hon kan hitta ngn fin och få igång tron på boysen igen. .

Nä nu ska jag deppa med chokladbollar tror jag och se bra tv .. Hejsvej

Well, I just got into town about an hour ago
Took a look around, see which way the wind blow
With a little girl in a Hollywood bungalow.

Kommentarer
Postat av: amanda

anhahahahha iaf den ungen :o

2008-09-04 @ 18:02:29
URL: http://amandaaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0