Torsdag är dagen ..

Jadu, dagen har varit seg som attan , hade ju ingen skola idag så jag försökte att ta mig upp klockan 7 så att jag skulle hinna tvätta , men så snabb var jag ju inte så jag har tvättat ikväll istället .. så klart att jag somnade om och sov till klockan 1... ( illa,illa lilla Lovisa ) Klart då att jag drömde om att jag rånade en gubbe i sorsele, brände upp hans hus och dödade honom (inte med flit :P ) sen åkte jag fast ..

Mah, jag är inte smart, Klart att jag ska steka köttbullar, tvätta, se tv och sitta vid datorn samtidigt ! haha Någon som känner mig kan ju gissa hur svarta köttbullarna blev .. hihi

SORSELE i helgen , Ge mig en rolig helg brudar , jag betalar 80 spänn för att åka :P



Kommentarer
Postat av: amanda

79 annars, rätt ska va rätt

2008-09-04 @ 19:45:23
URL: http://amandaaee.blogg.se/
Postat av: Becka

Fin blogg :)

2008-09-04 @ 19:47:07
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0