Onsdag

Tänkte idag på alla brudar och grabbar som fjantar runt, bara för att man är full så BEHÖVER man strula runt med alla? Även människor som man aldrig skulle ha ett intresse av, och folk som man aldrig vill träffa igen? Jag måste fråga vad man får ut av det och kan någon berätta för mig så skulle det vara bra. Själv så hoppas jag att jag aldrig blir sån, även när jag inte har Johan. Sen en fet tumme upp till alla tjejer som törs lämna en kille som varit otrogen, för det verkar ju även det så svårt !


Nu känns allt otroligt bra! Det är ju lov så,just kommit hem från en matilda+annaragg.  Ska fika med pappsen och släkten imorgon vilket ska bli kul för det var rätt längesen jag träffade pappas sida av släkten. .. Det fixar sig med kattvakt så nu drar jag till kanan fram till måndag, sen stannar jag i lycksele till onsdag och sedan drar jag iväg till huvudstaden med Anna.  Tror att allt kommer att bli superbra och jag känner mig mkt glad nu, enda minus är ju att jag missar folkan , så alla som ska dit : Jag hoppas att ni får kul!

Sen så verkar det gå bra med min och amandas Bulgarienresa i sommar, mamma har då iaf hittat ett sjukt fint hotell, nu ska jag bara höra om allt fixar sig med pengar, och så hoppas jag att jag får ett jobb i sommar så att jag ungefär slipper ta pengarna ur min körkort-fond ! haha Sen så har jag nu köpt en telefon , vilket fynd jag fann. Köper en mobil för 1000 spänn, och när jag kollade upp den på pricerunner så är den värd nästan 5000. Sen får jag ju lära mig mkt bättre engelska då ;D





Om bara sommaren kunde komma snart så kmr nog allt att fixa sig!

HASTA LA VISTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0