Tisdag+onsdag

Mkt trevlig kväll med anna och veronika,Anna var ju söt nog att bjuda mig på tacos..Jag har bla sett första harry potterfilmen, och nu ska jag gå och sova, har börjat packa för min resa nu, men det går lite trögt.. Är ganska svårt att packa när man ska komma ihåg allt från tops till sängkläder, sen när man räknar med mitt dåliga minne så kanske det inte blir lättare. Saknar Johan gör jag jättemkt, det är nästan svårt att sova ensam nu för tiden , men jag kan ju alltid pröva..

Det är tur att karlssonfamiljen alltid går upp innan 8 på morgonen, så nog tror jag att det kommer att gå bra att somna inatt ändå ;D

Mkt trevlig kväll detta med, Jenny har varit här och myst med mig, och många planer har blivit gjorda. Sen har jag även packat det sista och försökt att lägga in lite låtar på telefonen. Men allt går trögt kan jag ju säga..Ska bli otroligt kul att få träffa Fanny imorgon och se hur det är med henne nu, Jag åker ju till pappa och ska väl äta ute och kanske se bio imorgon, och sen så går den otroligt långa bussresan. Men det känns bra. Otroligt vad en veckas lov kan göra så mkt!

Tur iaf att alla i kanan kommer att "sakna mitt idiotiska beteende" det värmer.

Hello,goodbye




Kommentarer
Postat av: Mirry

Så supersnygg blogg du har!

2009-04-19 @ 12:57:50
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0