Måndag

Umestaden, rätt mysigt faktiskt. Och lite skönt att komma hemifrån, eftersom att hela sommaren nästan har jag ju varit i lycksele, och nästan bara jobbat ihjäl mig. Tur att jag har fått vara med om en hel del roliga studer i sommar med så att det inte bara varit arbete. Sen hade jag ju turen att arbeta med bland det trevligaste människorna jag mött. Synd bara att själva jobbet ska suga pung. Dagarna har rusat iväg och jag har som inte hunnit med, kan inte fatta att vi börjar skolan redan på måndag! Som alla andra antar jag att jag skulle gärna ha lov ett par veckor elr så, sisådär 19-20 veckors lov till? :)

Johan är i arvids igen, synd att han med bara ska jobba hela sommaren"  Vi får ta igen detta genom att vara lediga en massa skoldagar istället och skapa ett eget sommarlov,detta tycker jag lät som en jättebra ide!

*kom ihåg att jag bara tillåter mig själv att bli sviken en gång*

Är barnvakt ikväll åt Aliah, kan inte fatta hur drygt det msåte vara att vara så liten att ingen människa fattar vad man säger utan bara gullar med en. Mer missförstådd kan man ju inte bli, -jag vill ha ett blöjbyte i våra öron kanske låter -gakdjka jkda bdjfdjal.

Vet inte riktigt vad jag ska berätta, kanske räcker det med att säga att sommaren har varit både skitkul och jättejobbig. Den har fått mig att börja tänka på vad jag vill med mitt liv igen, ska man plugga vidare eller flytta direkt till en annan stad eller stanna i lycksele och jobba där? Vill jag bli fast på konsum? Nej. Vill jag ha mer skola? Nej. Äh, beslut och ansvar är inte alls kul.


Nu är det dags för mig att gå ut i det sköna vädret. Bye Yahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0