Onsdag

Idag är det onsdag, det har varit en rätt bra dag ändå, Hade en lektion på skolan idag. Svenska, vilket faktiskt fungerade. Sedan åkte jag anna och Johan för att se detta års Julshow, även detta fungerade.
Dock funderade jag vars alla skönsjungare från förra året tagit vägen?

Sen blev det att fara hem och mysa lite med Johan. Pga att idag är det 4 år sedan vi blev tilsammans !

Tyvärr så var jag ju tvungen att Jobba tills 8 ikväll, nog för att det är 3 timmar och 300 kr . Inte så jobbigt som jag kan få det att låta.

Mina tankar går ut till AM , funderar på varför jag inte får något svar? blä, nu får jag ont i magen.

Fast även om jag inte hade haft ont i magen så borde jag ha ont i magen, för nu har jag vräkt i mig både tårta, gelehallon, kinapuffar , red bull och julmust.

Shit vilket kasst tråkigt inlägg, kände mig bara tvungen att skriva något av någon anledning.

Byebyebye

Kommentarer
Postat av: vickan

int var det tråkigt inlägg :p vad snygg blogg föresten tihi

2009-12-17 @ 01:39:14
URL: http://stoltnorrlaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0