Onsdag

Om 20 minuter är det julafton , Och jag känner inget än. Utan att jag vill veta det så känner jag att denna jul är annorlunda, första julen för mig som jag inte längtat till.  Julen i år handlar för mig att sitta och ta emot julklappar av fastrar och mostrar som man ej själv köpt julklappar åt men som jag ändå har mitt namn på efter "önskar" eftersom att pappa skrivit dit det på sina julklappar.

Jag har sprungit omkring som en tok och letat i flera dagar, och lagt ut hur mkt pengar som helst på vissas julklappar, men hur vet jag om de ens gillar dem? Och när jag har ansträngt mig så här. Har dom brytt sig om att hitta den perfekta klappen till mig ?

Äh. God mat kommer jag ju att få imorgon , alltid något att se fram emot, Sedan gäller det bara att se framåt och hoppas att julen inte blir en stor besvikelse.
Allt hitills har då varit det.

Tittade på annikas bäbis idag, hur ofattbart är det inte att hon har skapat ett liv ? En liten prinsessa! Kan inte bara åren spolas fram en bit så att jag med kan få en?



God jul, och allt det där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0