torsdag

New york var ju helt enkelt underbart, har dock inte riktigt hämtat mig ifrån resan än. Är bara trött som ett ägg jämt. Och det var så kul att få träffa min syster, även om det ska gå åt skogen med oss ibland. Jag tror att det beror på att vi aldrig pratar eller träffas så då bygger man väl på en del eftersom tiden går..

Var så kul att få göra ngt med pappa med , det är ju inte varje dag man får träffa honom.  Jag vet inte ens om jag ids berätta om något jag gjorde borta i ny för det känns bara för jobbigt när man lix måste säga en massa till många man träffar !

Johan har ju då tagit körkortet iaf och vi brummar runt nu en del, dock så har jag inte lärt mig att uppskatta det där med att använda en bil varje gång man ska gå 100 m , men det kanske jag fattar när jag själv har bil..

Annars då? Man är ju för lat för att skriva något , så inläggen blir ju bara tråkiga, men jag känner att det var dax nu..

Hmm, sen sist har jag ju då iaf varit i arvids, det var faktiskt riktigt mysigt, Jag fick ju baka lite lussebullar och grejer som man inte förstår hur kul det är förän man gjort det.
Sen fick jag ju vara med om en jätteskräckupplevelse, men det var ju faktiskt en sak att skratta åt senare ;)

Känns som om det inte är någon ide att lära känna vissa människor , eftersom att de bara efter en liten stund är ute ur ens liv igen, jag menar hur svårt kan det vara ??


Julklappshandeln måste börja nu , jag har då hunnit fixa åt 2 pers iaf, Amanda och Anna. Men sen då? urfattig och har farmor,mormor,pappa,mamma,kusiner,johan,syster och kompisar att handla åt, nu är det dax att börja sälja saker, eller ge bort saker man redan har? Jul är jobbigt..


hej hej hej hej hej




Kommentarer
Postat av: Kusin Jonna

Pojkar och deras körkort..

Min johan fick körkortet för tre veckor sen - sedan dess har varenda helg spenderats till ragga.... runt Åsele..... En spännande upplevelse varenda gång.... not.

2009-12-10 @ 16:11:45
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0