Söndag

här hamnade man igen , efter en mer än okej helg, I lördags åkte jag och Johan till ringaborg där anna bjöd på en 3rätters middag, Jag kan ju ärligt säga att det inte är varje dag man får sån mat. Så blir man bjuden så tackar man inte nej, kvällen fortsatte med lite rajtan. Och idag har jag jobbat 3 timmar så jag vet att det iaf kommer in typ 400 kr på kontot efter jul, och jag känner att det var väl behövligt. Jenny och tony har sedan varit här och myst med oss med en skräckfilm som var bra fast lite bkvalla, Varför är det så att när man ska se en skräckfilm nu så ska de alltid vara halvkassa?

Ja, nu finns det bara kvar att gå och lägga sig och läsa lite luftslottet som sprängdes. Johan har redan somnat här på soffan, och sedan ska man upp på skolan imorgon. Jag tackar gudarna för att det bara är 2 dagar kvar tills lov!

Byebyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0