Tisdag

Ja, då sitter jag här igen , efter en helt okej Lerniadag, Jag och robin fick i uppgift att göra semlor, och efter att vi hade gjort ca 120-150 st så ville jag fortfarande hålla på med semlorna, faktiskt helt kul jobb! :) Ändå så är jag trött, man blir alltid så slö efter att man kommit hem. Sen så vill man ju alltid hoppa in i duschen direkt efter, vilket jag ska göra snart..

Igår kom Marcus och Amanda förbi ,  vilket var mycket trevligt, och så bakade jag muffins och så hade vi ätit en supergod mat (Johan lagade för det är han mkt bättre på en jag)...

Ikväll så ska jag nog träffa Jenny ett tag, tvätta och städa.

Sen så ska jag fundera på om jag ska till storstaden på lovet, det skulle ju faktiskt vara skitkul men jag är så snål just nu.


Hanehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0