Måndag

Nytt år och en ny början? Detta är en spec tid nu så här efter nyår! Alla börjar tänka efter hur det förra året var och ger sig själva förhoppningar om att förbättra sig själva, Kmr ngt att hända? Det hoppas jag verkligen, för detta året har varit lite så där halvdant, Har haft en hel del jättebra stunder men sommaren var kall och denna vinter är ännu kallare. Skolåret har varit riktigt tufft för mig tycker jag och aldrig får man slappna av med ett lov innan man ska börja skolan igen!

Ny fråga för mig idag : Varför får man bara dåligt samvete över något ifall personen  i fråga kommer på en ?
Nytt nyårslöfte : Hälsa på mamma och pappa mer + Bli bättre på att svara i telefonen
Ny sak att irritera sig över : När killar snor mobiler och terrar mig med 18 sms: "Javisst :) det gick bra!"
Ny sak att göra imorgon : Bowla med angelica och Jenny (  Det var inte igår jag gjorde det )

Funderar på att åka till sorsele i övermorgon om jag orkar, men det skulle vara trevligt!"


God jul och gott nytt år i efterskott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0