Mondag

Gosh, nu är det redan måndag. Helgen gick jättefort ju eftersom att jag var uppe hela lördagen och sovde bort söndagen..nu efter en dag så är jag redan less på skolan och vill ha lov..Hade en rätt så dryg dag på lernia och sen så gick matten kasst. Jag längtar sjukt mkt tills lovet. Hmm, bara ca 6-7 veckor kvar?

Har varit hemma ett tag nu och bara städat ,diskat, lagat mat och kollat vad som behöver handlas till veckan , aldrig att jag skulle tro att de skulle vara så här jobbigt att bo själv, nu saknar jag mammas mat och diskmaskin'! Planerna som jag hade gjort upp med mina helger har ju sumpats så då tänker jag nog åka hem i helgen? ;´)

Shit vad tråkigt jag skriver , tyvärr så händer det ju aldrig ngt spännande!

Äh, adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0