Torsdag

AAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGHHHHHH!  Nu blir jag arg! "skolagan borde införas igen, föräldrarna skiter ju i vad ungarna gör!" ( En av dem på vk som tydligen tycker att barnmisshandel är rätta sättet att lösa sorselefrågan! Här har vi en till smart jävel! : "Det är inte skolans eller lärarnas uppgift att lära ungarna veta hut, det skall göras i hemmet av föräldrarna!!! Uppfostran börjar redan i vaggan!!!Jag minns en fysiklärare jag hade i Sorsele...han var inte främmande för att drämma till en om man inte höll käft när han pratade. Har aldrig haft en bättre lärare!"  Jamen det blir ju grymt om alla föräldrar i sorsele börjar slå sina barn, då orkar ju inte folke vara hemma heller för då har de ju ett skithem så då har de ju säkert mycket roligare hemma! Åh gud vad jag älskar alla dessa smarta ideér ! I LIKE IT

A+A kmr nu. ska dumpa data.

Ge mig en skitkul helg!! SNÄLLA!


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0