Torsday

Jaja, nu sitter jag på bibblan och  har just varit duktig och gjort en uppgift som vi har till måndag, tur att man sitter brevid amanda så då är det ju bara att skriva av , väntar på att vi ska få göra ett estetval så att jag kan gå hem sen !

Har endå varit en ytterst skön vecka med ganska lite skola och mkt fritid, Anna e kom förbi med fika igår, det var tur för jag hade ett sockerfall och funderade på att köpa godis på q8 mitt i natten , nu när vi har en kaffeapparat så går det så fort att göra kaffe att jag sover ännu sämre om nätterna..

Funderar på helgen nu , antingen storuman till lotta och micke , sorsele för att fira emelie eller stanna här och nog fira daniel?? Hmm. jobbigt och drygt val . vi ser väl vad som blir roligast!


PARTY ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0