tisdag/Onsdag

JAdå, ännu en dag över och det känns mkt skönt! Nu har jag bara 3 lektioner tills jag slutar skolan, fick mitt schema idag över hur jag ska jobba i sommar och det verkade helt okey, jag kommer då att ha en massa helger lediga, nu ska jag bara ta reda på om det är de "roliga" helgerna som jag är ledig!

Har haft en bra kväll ikväll, började med en ganska jobbig lärniadag, men slutade med en heltrevlig kväll. Det känns mkt skönt att kunna komma hem kl 1 och veta att jag kan sova till kl 11 imorgon, frågan är ju hur jag ska överleva 2 dagar på skolan utan min vän? blää

Amanda - tack för att du tagit mig igenom 2 år på tannberg.





Over and

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0