Torsdag

Jag önskar att alla dagar var som denna dag, jobbade endast 3 timmar och slutade då 10, vilket betydde att jag hade hela dagen ledig och att det var underbart väder ute. For ut med anna och jenny och badade för första gången i år idag. Kan faktiskt säga att det inte var så hemskt kallt. Nu när jag ska jobba hela sommaren så måste jag ju passa på att vara ute, sedan for jag och anna å åt på knuten, sedan joinade veronika och jenny och vi tog med oss fika ut..

Igår var jag mkt duktig, låste ut mig själv från lägenheten och hade tyvärr ingen stege att klättra upp till balkongen med. Så det blev att betala 180 kr för att få upp min egen dörr. Tur att alla pengar går till värda saker.

Saknaden efter Johan är stor







hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0