Måndag


GRATTIS ANNA OCH VERONICA !

Jaja , Nu var denna skoldag över, och provet jag hade gick inte direkt bra. Så nu sitter jag bara och försöker hålla mig vaken , försöker komma på vad jag ska äta till middag och stressar över att jag har så mkt att göra i veckan .. Vad är det som gör att ibland så har man ingenting för sig en hel vecka och sen en annan vecka är det ett hektiskt schema !?!

Måndag: Handla - städa - äta tårta hos anna - Bjuda henne på en drink på hotelle - tr
äna lerniaprov .
Tisdag: Hjälpa faster att laga mat - gymgrejse - försöka färga över håret som ser för taskigt ut  .
Onsdag: Äta hos farmor,  försöka hinna med att se bion och vara duktig .
Torsdag: Tvätta hos amanda hade jag planerat - fika med pappa - vara duktig igen nån timme .
Fredag: Kanske åka till storuman fram och tillbaka - Bowla .
Lördag: Annas stugfest -hotellet med sofie och emma .
Söndag: VIIILA

Vet ej hur jag ska orka med detta ;D Dessutom så ska man väl säkert sitta med en massa läxor med

Jag är så skolless så att jag håller på att dö, kan inte nån komma och berätta för mig att jag är elvis dotter och nu är alla pengar som han fortfarande tjänar mina, eller att jag vann en massa pengar på lotto , eller att jag halkade på coca-cola och stämde företaget och fick några miljarder så att jag kan hoppa av ? Ska det vara så svårt ?

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Sofie

tagga hotellet på lördag då ;)

2009-03-16 @ 18:39:38
URL: http://ssofiiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0