Måndag

Jag önskar att alla bara kunde sluta vara så själviska och inte tänka på någon annan, så länge man själv mår bra så spelar det ju ingen roll hur någon annan mår .? Svika en vän eller vara otrogen och inte berätta något för sin tjej, det verkar ju vara normalt nu för tiden.. Sen är det människor som aldrig kan vara själva utan omger sig av folk som är kassa människor bara för att ha någon att umgås med! Hur patetiskt är inte det? Nä det är få med sanna vänner som räknas tycker jag även om jag själv kan halka över lite på den andra kategorin. Nä nu är det andra puckar för mig, gör jag något kul ska jag fråga hela världen om dem vill följa med så de slipper sitta hemma och tråka..

Sen så har man ju lite svårt med löften som man ger sig själv, det verkar som att de är mkt svårare att hålla. Jag säger som amanda och tar mig i kragen nu..



JA, tiden flyger iväg, det vet jag . varför känns då varje dag såå lång? Anna e var här igår och lirade det där nya cpprogrammet som visst rockade ;) Sen så idag har jag städat lite, (diskberget gillade jag) och nu snart så ska jag och johan gå ut och äta, det var faktiskt väldigt längesen man åt ute nu men när min lärare sitter och pratar om hur mycket fett det är på tex strips så blir man kanske inte lika sugen som man var förut!? Sen i helgen så har jag faktiskt lovat pappa att jag ska åka till ume, blire inte det så ska sofie på hotellet ;D



"Synd bara att godis är så gott "
Adjöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag va där ikväll och bokade tid för att gå igenom allt, så de måste väl du med göra, sen äre väl ba att köra

2009-03-09 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0