Onsdag

En vän till mig har sagt att alla människor är onda, och han står helt fast vid den åsikten. Är det så undrar jag. Kanske det, alla människor gör dumma saker ,  Varför skulle det finnas så mkt skitsnack om inte folk mådde bättre av att trycka ner någon annan? Skulle vi ge någon annan en present om vi inte själva mådde bättre av att se denna människa bli glad? Skulle folk skänka pengar till tex rädda barnen om man inte sen mådde så bra av att man gjort något för någon annan?


Ja, helgen var iaf helt klart lyckad.. Annas 18 var superkul och sen så var det trevligt på hotellet med sofie, emma och erika.. Efter detta har dagarna gått rätt segt och jag har varit superslö. Har lovat jenny att vi ska fara och bowla så jag ska bara skaffa mig lite energi och sen ska jag ta itu med det..   Helgen blir nog skoter, bastu och sol.

Det känns som att dagarna är hur långa som helst nu , kan jag inte bara få sluta skolan , vinna en miljon så att jag slapp sommarjobba och sen bara glida iväg utomlands? Nej, för att människor är onda. Britney spears skulle inte bry sig om en miljon försvann till mig, så varför kan jag inte bara få en?


Byebyebyebyebyebyebyebyebyebeybyebeyeybeybeby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0