Söndag

Tillbaka i sorsele igen , känns småknäppt nu för att det var ett tag sen, hoppas bara att jag får träffa alla innan jag blir less och åker hem igen ( kan hända rätt fort tyvärr ) Har bara hunnit hem från en bussresa som var så skön att jag önskade att den vore längre, sen så måste jag bara säga att min mamma ser nog mer än vad jag vill att hon ska se,, ?

Sen på bussresan så hade jag en del tankar och detta var vad jag kom fram till :

Har du någon gång varit riktigt kär så ska det kännas som =

This years love - David gray

De bästa rapplåtarna genom tiderna enligt mig =

gangsta bop - Akon 
Rappers doing lollipop remix - pato pooh feat Rick ross
My life - Lil Wayne

Om du är arg så ska du lyssna på =

Sick cycle carousel - Lifehouse

Om du bara ska köpa en skiva så ska det vara en av =

Takidas - för att alla deras låtar fungerar alltid , nog för att alla låter likadant men då är då ingen av dem kassa iaf !

Bästa rocklåten =

If I could fly - Helloween

Det har jag kommit på ikväll . Och nu känner jag mig rätt smart ! känns iaf skönt just nu att vara hemma, hemlagad mat,  någon som städar åt en och så har vi ju en diskmaskin , behöver man nå mer i livet? ;) nonon

Bye everybody






Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar låten du skickade ;)

2009-03-02 @ 12:55:23
URL: http://ssofiiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0