Tisdag

Tisdag , ännu en ny dag. Idag sattjag och tänkte på hur jävla fjantig jag är ! Är helt deppig över att det är hela en och en halv vecka kvar av skolan , Och? Varför sitta och deppa över såna fjantsaker när jag har det skitbra. Jag mår bra, jag har mina vänner, johan och min familj, men så är jag ändå pisst över min skolgång. Kanske man borde göra som talesättet och tänka på barnen i afrika!

Helgen var mysig och så, Jag tillbringade den med johans familj uppe i kananstugan, det finns inget bättre än att sitta ute vid en eld och käka mat från en murrika ;D Dock så är det omöjligt att hänga med på deras tempo och orka vara ute så länge som de är, jag och tony hade då kul fredag iaf ..

Dagarna glider förbi som vanligt och tiden går rätt sakta, jag har fått allt och inget gjort . Sitter och funderar på hur jag ska göra med påsk och jag kommer inte på något alls som låter vettigt, blir nog att åka till kanan, men det skulle ju vara kul att få gå på folkan med, jag är ju så sällan i sorsele att folkan är jättetråkigt att missa .. Jag ska gå på nån teater ikväll med klassen för att få skippa en svenskalektion , vilket kommer att bli kasst !det kan jag nästan lova !

Pappa kommer imorgon och det ska bli mysigt att få träffa honom nu , det händer ju inte lika ofta som jag vill längre.  Annars är väl allt som vanligt, Jag har träffat helena, amanda och så har jag varit och fikat mitt eget fika hos anna.

Lybo ska dö, jag ska börja med mat, dammsuga, torka bordet, äta, teater, dö själv..



Pusshaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0