Tisdag

En ny dag, nya åtaganden. ar fått ganska mkt gjort idag och det känns otroligt skönt. Gick och försökte fixa jobb, det gick nog inte så bra som jag trodde att det skulle göra, men vad gör man? Klart att frågan om jag skulle utomlands eller något i sommar kom upp. Klart att jag ska utomlands och det kan inget jobb stoppa mig från att göra ! Never.. Sen har jag pantat burkar och flaskor med (spännande att veta! ) men det fick man ju faktiskt lite pengar av :D

Tydligen så fick jag veta ikväll av min kära vän Jenny att jag tydligen alltid säger vad jag tänker på , på ett bra sätt. Frågan är ju hur man ska tolka det, där kommer ju nästa fråga = Varför kan man inte bjuda någon på fika utan att äta själv, och varför törs inte vänner äta om man inte äter själv först?

Gud vad jag saknar de gamla tiderna, allt nu för tiden är jämt så jobbigt.

Skit samma,

Hejsvej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0