Tisdag

Jaherregud, nu va de längsen! Jag har ju hunnit ganska mkt, men med mitt korta minne så är det få saker som finns kvar inne i huvet. Åkte till umeå i onsdags morgon, där hälsade jag på pappa under en dag och var ute på stan, torsdagmorgon åkte jag flyg från umeå till stockholm där jag stannade någon timme. Sen flyg till oslo, väl där möttes vi av skinande sol och systra mi. Vi gick till hennes lägenhet och träffade de 2 killarna hon bodde med och en söt tjej vid namn Mina. Dessa 5 dagar så spelade vi minigolf, gick ut och åt, satt i parken och solade, gick på museum och var med på fridas danslektioner. Tror att det kan vara bland det jobbigaste jag gjort någonsin!

Har haft en halvdryg dag på lärnia idag och nu vill jag bara sova istället för att tvätta och städa, och när jag kom hem och fick en kram av johan så stack det till på magen min 2 ggr. Det visade sig att jag har haft en jordgeting under linnet i obestämd tid som nu ville vara jävlig. Men han fick igen då Bacardi åt upp honom..

  • Trafikdag imorgon
  • Farmor 75 år - fredag
  • brännbollsyran och rockfestival umeå på fredag - lördag
  • x3m nästa fredag
  • talludden nästa lördag
I wish that i could just go home and everything would be just like 3 years ago, but no no ..


BYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBye

Kommentarer
Postat av: KusinJonna

Tagga brännbollsyran! ;)

2009-05-26 @ 18:51:58
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0