Söndag

Oh vilken helg ! Vad roligt jag haft ! Takida var hur grymt som helst och jag var verkligen överlycklig när jag gick därifrån, stötte dock på min gamla ridlärare från malå, hon var lätt fullast av alla de 700 människorna som var där, sedan kladdade hon på alla killar i hela kön, pappa med. Hon sa till och med till pappas tjej " Du kan då aldrig lära honom rida som jag har gjort " . Detta förstörde många fina minnen av min barndom ;)

jag känner att nu är allt verkligen på topp, Jag har så många roliga saker framför mig och så många människor att dela det med :)

Whiie   whiiee

Sorsele nästa helg då, tunnbrödsbakning är det enda planerade ..


Byebyeebye



Kommentarer
Postat av: Kusin Jonna

SV: Jul hos oss?? I Åselet menar du?

2009-11-16 @ 09:57:34
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0