Torsdag

Denna kväll har varit mkt mysig, Emmelie har varit här och hälsat på oss, och vi myste med ostbricka och vindruvor. Frågan är ju bara hur det kommer sig att jag gillar mögelost ? Jag skulle ju aldrig direkt äta osten jag haft i kylen om den börjat mögla, då kommer jag till nästa fråga, hur kan det vara onyttigt att äta en ost som möglat men inte mögelost!?!

Äh, jag tycker då att det ska bli jätteskönt att få åka till umeå imorgon, och som tur var så fick jag till sist med mig anna, Då slipper jag sitta där själv med pappa och Inger. Jag hoppas verkligen att det går någon bra film på bio nu, dock så är det ju twillight? 2 som jag mest av allt skulle vilja se, men den filmen vill jag faktiskt se med Amanda om hon går med på det. Jag var ju ond med henne när det gällde saw 5 , så hon kanske vill hämnas på mig och se den utan mig . haha

New york närmar sig med snabba steg och jag kan inte fatta att jag har så snäll pappa som kan göra så att jag kan följa med , ska bli så otroligt kul att få träffa min syster även om vi inte alltid funkat så bra ..

Johan ligger nu i soffan och sover, jag undrar om han har däckat av all ost han käkat, kan ju säga att han är inte dålig på ostätning.

Jag själv ska hoppa in i duschen nu , elevhemmet imorgon så då behöver man bry sig ännu mindre om hur man ser ut på morgonen ;)

Min högsta dröm just nu är att jag ska få käka på hells kitchen ! inte troligt dock..

  
                                                                                                                                             Bye yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0