söndag

Hell vad tiden går fort ! det var ju sommar nyss, Men det har jag inte något emot. Jag har en massa saker för mig och det känns som om jag inte hinner med. Körkortet har jag ju faktiskt börjat med, men jag känner att det ska få ta den ta den tid det tar. Jobbet känns även rätt jobbigt nu , men det är väl bara att bita ihop och köra vidare som alltid ! Jag ser fram emot TAKIDA den 11 november, sen verkar det nästan som att det finns en liten chans att pappa betalar min biljett till NY, fatta hur grymt det hade varit..

Nu sitter jag bara och funderar hur jag ska göra med jul och nyår, det är ju till och med snart, och snart fyller jag år, och sen är det sommar igen. Allt bara går fort, dock så önskar jag att jag kunde spara lite helg och att denna kväll inte gick så fort..

Nä jag ska komma på något som gör att jag kan dö och återfödas som katt, dom verkar ha så skönt liv.
Inte ens deras egen dynga behöver dom ta hand om !

 blä, hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0