Fredag

Äntligen , Jag är så trött så jag håller på att dö. Nu hoppas jag att jag ska få vila ut i helgen så att jag kan vara pigg nästa vecka, för jag tror att det behövs :P Fick min sista present igår så det betyder väl att nu är min födelsedag slut på riktigt. Jag förstår dock inte varför alla säger att jag ska vara glad över att ha fyllt 19 för då är det bara ett år kvar tills jag är 20, Jag bryr mig inte direkt om att man inte kan gå på systemet nu. Jag tror nästan att det är bra att man fortfarande inte kan gå själv.

Tiden rullar på , säger det väl varje gång men det är sant, tog en långpromenad med anna och Tyson igår, mycket behövligt även om jag var mer snuvig då jag vaknade i morse.

Jag är less på att titta ut genom fönstret och bara se snö nu, jag önskar att tiden skulle gå lite fortare så att jag kunde snabbspola fram till studenten ! Fast då börjar ju ännu mer ansvar så jag vet inte riktigt om jag önskar rätt då heller.

Hejsvey

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hej på dig ! :) nej det har du rätt i, men jag var nog den första som skrev sms åt efter tolvslaget, så det var nog därför jag glömde bort det. kändes som att jag var dagen efter :p

2010-02-06 @ 00:32:32
Postat av: Em

men hej på dig ! :) nej det har du rätt i, men jag var nog den första som skrev sms åt efter tolvslaget, så det var nog därför jag glömde bort det. kändes som att jag var dagen efter :p haha, såg nu att jag glömde skriva att det var från mig :) men now you know ;)

2010-02-06 @ 00:33:50
URL: http://emmeliestenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0