Fredag

Jag hatar bloggar, och bloggare. Jag vill inte läsa något mer om smink eller kläder alls . punkt.
Jag hatar att det ska vara så kallt ute att johan och mario har varit ute nu i en timme för att försöka få igång bilen så att vi kan ta oss till sorsele , jag som hoppades att jag skulle få komma hem och äta mammas mat istället för att steka köttbullar här ;)

Kollade igenom bloggen igår , det var faktikst riktigt kul att komma ihåg alla dessa saker man gjorde sommaren 2008, därför har jag sagt att jag ska fortsätta skriva denna dynga bara för att sedan om några år kunna komma tillbaka och se hur jag kände och vad jag gjorde nu.

24 minus ute, kanske inte så farligt som man tror när man tänker  efter , jag menar det var ju 33 igår . Nu ska jag bara dricka upp det sista av kaffet och bege mig utåt för att hjälpa grabbarna med mina stora bilkunskaper. hah


Kommentarer
Postat av: ♥ E M M O A ♥

jag gillar din mening i hedearn! cool!

2010-01-08 @ 15:45:59
URL: http://emmoa.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hata inte, vad vill du läsa om då? :)

2010-01-08 @ 15:48:32
URL: http://queenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0