Onsdag

Vad jobbigt det är att börja tänka på framtiden, jag vill ju inte bo i sorsele, så enkelt är det bara, dock så vill jag ju inte bo i lycksele heller, så vad gör man`? Ska man sticka till typ skeå utan Johan eller ? i sommar har jag ju extrajobbat på konsum ett år, så det kanske är en lite bra merit iaf ! Så jag kanske får ett jobb om jag far på ett större ställe, men gud vad jobbigt det skulle vara att måsta leta reda på nya vänner och allt !

men jag orkar inte , och jag vill inte stanna här.  blää



se yah

Kommentarer
Postat av: annika

tyst,stanna i lycksele och bli min personliga barnvakt ;)

2010-01-13 @ 15:33:33
URL: http://ornbergs.blogg.se/
Postat av: Kusin Jonna

Kom till ume!

Det suger, det är alldeles för mycket folk och alla skrattar åt hur man pratar.

Men då har jag någon annan som pratar normalt att umgås med!!!

2010-01-13 @ 19:37:18
URL: http://pyskopat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0