Söndag

Vilken otroligt seg dag idag ! Blir bara sjukare, men det ska väl gå bra ändå. Hoppas bara att jag hinner bli frisk till skolan på tisdag ! Tror inte att jag behöver mer frånvaro just nu .

Har då iaf varit en mkt skön helg , jag och Johan har myst med en massa serier och god mat . Bakade ju dessutom en massa bullar för någon dag sedan. Sen så har jag varit och hälsat på annika och lilla cassandra. Mkt mysigt .

Igår vad jag även och hälsade på hos svante och var å pratade med anna, sen kväll och är degig idag.

Jag har inget spännande att berätta , jag sitter bara och snorar och klagar på att jag lever idag .
Hoppas att jag har fått svinis så jag kan ligga hemma och dega fler dagar :)

Nä nu ska jag koka lite kaffe och äta bullar !


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0