Tisdag

En ny dag, eller natt iof, Eftersom att det är måndagnatt. Jag har haft många trevliga besök idag fast jag vaknade 15.45, det är verkligen tragiskt att jag ska göra så nu bara för att det är lov. Jag kan inte vara vaken hela nätterna och sova bort hela dagarna, det tror jag inte riktigt att jag mår bra av faktiskt. Varför kunde inte jag födas som en  morgonmänniska som alla andra verkar vara !?

Sen får jag kanske skylla mig själv eftersom att jag knarkar i mig new-york kaffet fast jag vet att jag inte kan sova när jag druckit det. Nåväl. Det är en ny dag idag och jag har ställt klockan på så tidigt som jag tror att jag tar mig upp och sen så får jag hoppas att jag tar mig upp då.

Jag saknar nyårshelgen, så roligt var det väldigt längesen jag hade och jag mådde verkligen bra av det, Känner dock att det är dax att åka hem till sorsele i helgen . Saknaden jag märker att mamma har av mig verkar bli lite för stor. Så nu ska jag bege mig till kylan som jag tror är värre där borta.

Nytt år är det också, Vad har man lärt sig av föregående år och vad kommer jag att lära mig av detta året? Tiden går för fort och jag vet inte hur jag ska hinna med. Ett halvår kvar innan man ska bestämma sig var man ska bo resten av tiden. Jag behöver komma bort , men har man orken att lämna detta bra liv som man skaffat åt sig själv, kan jag lämna mina vänner ? Tur att jag iaf vet att jag har ett sommarjobb på konsum i år igen , det visar att jag då har hela sommaren på mig att försöka komma på allt.

I know i stand att a crossroad, but to go left or straight, maby sideways ?

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0