Torsdag

Nä blä, termometern står på 33.6 grader och jag har hade ingen lust alls att gå ut ! Så det gjorde jag alltså inte , har bara handlat idag och annars har jag ungefär inte gjort något alls idag. Men jag gillar såna här dagar med , känns bra att det är så kallt och jävligt för en gångs skull så att jag inte behöver må dåligt för att jag bara sitter i soffan och äter godis !

Har då haft bra dagar nu, blev bjuden på 3 rätters av Virre , eller jag vet inte . Blev bjuden på 2 rätter och lagade förrätten själv .. Fick då iaf skagenrörsmackor till förrätt , en fördrink , en hemlagad soppa med vitt vin till varmrätt (tro det eller ej men det funkade ) och så kladdkaka med grädde till efterrätt- mums.

Nu är det bara 3 dagar kvar av lovet sen , och jag ska försöka göra det bästa av dem. Ska se med chefen om jag får vara ledig i helgen och då åker jag till sorsele och hälsar på mamsen :) Sen kanske jag åker hem med en liten present !


Byebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0