Måndag

Ny dag, nya möjligheter.

Ska försöka att ta upp matten igen,
Det gick åt skogen sist.. Tror att den delen av min hjärna inte fungerar!

Jultider, man mår ju skit av att titta ut genom fönstret och
se allt detta mörker, Tur att det går att bota med
Lite lussebullsbak, glögg och fixa julklappar.

Finns det något djup i folk nu för tiden, någon som
förstår vad man menar när man känner saker.
Alla rullar vidare, stannar inte upp för att känna eller se.
Märker att jag har en del vänner som inte
kan vara ensamma för att då får dom panik,
men jag tycker faktiskt om att umgås med mig.
Jag som är knäpp kanske..

Tror att jag har fått det av pappa, vintern är en tid när vi 2 börjar tänka,
och få panik för framtiden.
Synd bara att jag ska känna så, att jag alltid ska leva med
2 drömmar och aldrig veta vilken av dem jag ska följa.
stanna här och skaffa barn, gifta mig, hus & volvo,
eller åka, hitta det jag vill, men göra det ENSAM?


Äh, ingen kvar som läser säkert, men det är så skönt att skriva av sig när man
mår lite dåligt, bara få skicka det ut i luften ..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag kombinerar. Flyttar till Lycksele, skaffar bil och pluggar på distans men avrundar med resor till världens avlägsna hörn med jämna mellanrum. Trots att jag har lite ångest över att större delen av min bekantskapskrets flyttat till konstiga länder och gör konstiga saker på daglig basis. Huvudsaken, tänker jag, är att man kan vakna varje morgon och vara nöjd.

2011-12-12 @ 23:19:57
URL: http://pyskopat.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken fin blogg du har!:) har du gjort designen själv? hörredu förstår vad du menar, ibland vill jag resa jorden runt och göra saker, men samtidigt ha familj. varför skulle man inte kunna ha båda?:)

2011-12-14 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0