Juni

Vad har hänt sen sist? Allt och ingenting. Jag kom just hem från Kreta, vilket var en helt underbar upplevelse som jag fick dela med sneres. Det var så skönt att få komma bort från vardagen och att få skämma ut sig lite! Sjöng karaoke gjorde vi till och med, och jag kan lova att jag har inte en sångröst som man skryter över.

Jag och Johan firar 5 och ett ½ idag, fast nu börjar dessa halvår inte betyda så mkt längre, jag är bara stolt över att vi har fixat detta tsm och att det är fint fortfarande, Vi har börjat titta på hus och hittat ett i Lillsele, som ligger mot umeå, känns jätteroligt fast samtidigt hemsk. Jag menar tänk om jag blir fast här, i lycksele? vilken tanke. Sen börjar jag bli lite less på att inte få träffa lite nytt folk, lära känna någon spännande människa.
Men vad ska jag klaga för, har ju de mest fantastiska människorna runt mig .

Önskar bara att man hade samma ork som förr, innan man jobbade. Att man orkade med folk varje dag, inte var en surkärring och inte kunde ha en lugn hemmahelg. jag kanske inte är redo för hur vuxen man blivit.

Kan jag inte bara komma på vad jag vill göra med mitt liv snart, en enkel lösning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0