13 Mars

Är inte okej idag, gick ut igår, Och det var faktiskt riktigt trevligt :) Var ju inte igår som jag var ledig på en lördag ! Tiden har gått jättefort och för en gångs skull har jag gjort en massa roligt av min lediga tid ! Har ju lyckats tagit körkort vilket var årets sak.

Men jag må ju säga att det var både roligt , och förbannat jobbigt att hålla det hemligt, Har även börjat åka bräda igen , och jag tycker att det är så kul att man får tillbaka lite intressen nu, för man har ju inte haft några sen man slutade rida och spela fotboll.

Jag var även på skjutbanan med Johan idag , han försöker verkligen få mig att börja jaga, men det kommer nog aldrig att hända, Men visst. Jag tycker att det är jättemysigt att ta sig ut i skogen och grilla lite korv och skjuta på en pricktavla. Så det kan han iaf ta mig med på.

Sen måste jag säga att jag är så lyckligt lottad som har så fantastiska vänner runt omkring mig, Om man bara nu kunde vinna på lotto så att man kunde få leva lite så hade allt varit ganska bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0