Torsdag

Oj, vad tiden går fort och vad allt förändras.

Jag är lycklig! ren och skär lycka är det i mitt liv just nu, vaknar upp om dagarna och känner att jag trivs med mitt liv, helt underbar känsla.'

Jag har nu tagit mig iväg, jag hoppade utan skyddsnät och ska nu ut i världen. Sa upp mig från Jobbet och lägenheten, och nu är det 2 veckor kvar tills jag flyttar till umeå, utan varken jobb eller utbildning. Knäpp är jag, eller dum kanske. Men det är så skönt med lite förändring, inte rulla i samma spår. Sen ska jag bo i umeå i en månad , sen blir det sthlm i 2 månader med bästa vännen min. Efter det så drar jag iväg på tågluffning en månad.

Har hunnit med mer känslor under detta år redan än vad jag trodde var möjligt.

Hah, jag inte ens gissa hur det ska gå för mig , kanske kommer jag krypandes tillbaka till lycksele och konsum om några månader helt pank. Men då har jag åtminstonde försökt. Sen blir det utbildning nästa termin , i Linköping tror jag. Känner inte en jävel där heller, men det ska väl gå bra det med ..

Lever gör jag, mitt eget liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0