Onsdag 2

*When the wind is howling
And it's a dying dream
And my faith is stittilent
While my doubts scream - läser bloggen från 2008, skrev detta citatet. Fortfarande lika slående.

*Insåg att det var 4 år sen Malin dog, minns dagarna som igår. Vi saknar dig!

* "Har kommit på att jag har en brud som är smartast i världen, hon har ändrat mitt sätt att se på mig själv, och det är dagar då jag aldrig har tråkigt , det är sånt jag behöver just nu."  . Det skrev jag om min Anna för 4 år sen. Stämmer fortfarande.

*Jag vill göra det jag vill göra , Tex fara utomlands , Shoppa utan att bry mig om hur mycket det kostar, Hoppa fallskärm , snorkla i ett stort rev och blåsa ett eget glas .. Varför skulle jag inte kunna? Det är alltid för lite tid och alldeles för lite pengar . Men akta efter skolan då jag har ett superjobb , då ska jag bara roa mig !! En av dessa saker har jag gjort, även om jag fortfarande vill alla. Superjobbet vet jag inte var det tog vägen dock.

*Sen ser jag att 2008 så klagade jag förbannat mkt, om hur jobbigt det var på skolan, och hur jobbigt det var på konsum. Vill gå tillbaka och skaka om mig själv och säga att livet på Tannbergsskolan är det lättaste du kommer att göra. Ta vara på tiden för i helvete!

*Såg att jag redan 2010 ville flytta från llycksele, varför tog jag sån tid på mig? 

*Michael Jacksson dog 2009. Vila i frid kingen.

*"Annars glider allt på som vanligt, veckorna går. Åh, kan ingen bara berätta för mig vad jag vill?
Eller vilken av drömmarna jag ska börja med? Ska jag börja plugga igen och leva ett fattigt studentliv igen, eller ska jag fortsätta jobba och börja titta på hus snart? man kan ju inte ha båda. Jag vill ha ett litet hus ute på landet , med hundar hästar och en sjö att bada i. En veranda att grilla på och en äng att ligga i och fundera, kanske en liten knodd. Samtidigt vill jag plugga, åka utomlands och jobba lite , leva livet helt enkelt. " Fattar inte att jag sitter här, 3 år senare och vill samma sak som då, utan att veta vägen dit än.
Borde inte dessa 1095 dagar ha lärt mig något!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0