Onsdag

10 Skumma saker med mig. 
 
1. Jag gör alltid kullerbyttor över sängen när jag kommer hem.
 
2. Jag kan äta saker som jag inte tycker är spec gott bara för att dem är roliga att äta. Groddar är jättekul att äta, det smakar som att tugga på gott hår.
 
3. Jag tror på spöken, detta kommer ifrån en händelse i Johans systers husvagn, när jag skulle sova och såg en mörk varelse röra sig mot mig, sen så anföll han. Johan som låg breve såg en mörk varelse hänga över mig. Jag bajsade nästan på mig.
 
4. Jag tycker att bästa sällskapet på pubben är min pappa.
 
5. Jag tycker att vattengympa med 60 + tanterna är den roligaste träningen som finns.
 
6.  Jag tycker att vatten är jättedåligt, jag hatar verkligen vatten. Får jag välja vad som helst att dricka så kommer alltid vatten på sista plats.
 
7. Jag vägrade jeans tills jag gick i 7:an, och jag hatar dem fortfarande. 
 
8. Min favoriträtt är inte något lyxigt kött, jag älskar verkligen makaronipudding, jag skulle nog välja det som min sista rätt om jag skulle få dödstraff i fängelset.
 
9. Jag levde på havrefras i 4 veckor under sommaren, och tillslut så blev det ett beroende. Jag åt bara havrefras med mjölk och energidryck.
 
10. Jag brukar alltid överdriva med allt, har jag hundra kr så säger jag att jag har tusen, är jag förkyld så har jag kolik, är jag trött så har jag dött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0