Tisdag

Åh gud, Sitter på skolan och är bakis som en apa. På en tisdag och på skolan, men jag skyller på att min Anna kom tillbaka till Sverige igår. Har köpt den största kaffe jag kunde få tag i och hänger över bänken. 
Fått typ 4 timmars sömn på 2 dagar. Blääää
 
Dock så har jag saknat kvinnan så mkt att jag förlåter henne.
Tur att kakan och oscar har glömt matlåda så att jag utan att må dåligt över det kan dra en hamburgare till lunch.
 
Alltså det är väldigt svårt att förklara vilken skum lärare vi har just nu. 
Han är kring 70 bast, och han tror att vi inte vet hur man ska packa en väska. På exportlektionen så sitter vi just nu och får veta att det är bra att he tandborsten i en plastpåse innan man packar ner den. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0