Tisdag

Eftersom att det är så ytterst få som läser detta så skriver jag det till den det berör.

Jag önskar att jag hade tagit chansen senare, att jag hade väntat och sett hur jag mått. Nu är det försent, och jag har krossat mitt eget hjärta.

Jag önskar att du får allt det bästa i livet, att du tar chansen och hittar just det du vill göra med ditt liv, Att du en dag om det ens är möjligt hittar en tjej som förtjänar en kille som du. Hur jag ens kunde få chansen med en så fantastisk människa fattar jag inte.

Jag vill att du aldrig ska fastna i det du är nu, Att du får se allt det som världen har att ge dig.
Jag vill att du ska sitta där en dag i din gungstol och titta ut över dina barnbarn som leker, och känner att du har gjort allt som du velat med livet.

Att minnena vi delat kommer tillbaka till dig som en fin tid.

Jag har haft en otrolig tur som fick vara en del av dig ett tag, och TACK för att du gjorde alla dagar med dig till underbara. Jag kommer alltid att minnas dig som den finaste jag mött. Och om jag inte dödat chansen så kommer jag om  5 år stå på platsen och vänta på dig.

Jag älskar dig, nu- imorgon- för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0