Fredag

Hur kunde jag vara så dum? Misstag Misstag Misstag


Otroligt hur saker kan förändras, för någon vecka sen så trodde jag aldrig att jag skulle klara av att bo med min syster i en liten etta. Nu när hon åker på en vecka så vet jag inte hur jag ska klara av att bo utan henne..




Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta att alltid kunna. Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest. Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas.
Att vara stark är att se livet som det är , att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten , att slå sig hårt och alltid komma igen. Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast, Att vara stark är att se ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0